7 mei 2024: Aanmelden voor het NK Veiligste Chauffeur 2024 kan vanaf 7 mei Volg TVM awards

Over Van Eijck

Van Eijck is een internationaal opererend berging- en transportbedrijf met strategisch gelegen vestigingen in Nederland. Onze ervaren medewerkers voeren 24/7 de meest uiteenlopende takel-, bergings- en (internationale) transportdiensten uit van personenauto’s en vrachtwagens. Wij beschikken daarvoor over een modern, veelzijdig en goed onderhouden wagenpark. Alarmcentrales, verzekeringsmaatschappijen, leasemaatschappijen, fleetowners, dealers en bedrijven doen regelmatig een beroep op ons. Zij kiezen voor Van Eijck vanwege onze persoonlijke, klantgerichte manier van werken, snelle reactietijd en betrokken medewerkers.

Modern en milieubewust wagenpark

Van Eijck beschikt over een modern wagenpark van meer dan 100 voertuigen, waaronder vrachtwagens, takelwagens, bergingsvoertuigen en autotransporters. Hiermee zijn wij in staat om alle takel- en bergingswerkzaamheden, repatriëringen en transportvragen efficiënt voor u uit te voeren. Ook ons wagenpark voor vervangend vervoer is modern en representatief. Ons wagenpark voldoet aan de Euro 6 wet- en regelgeving van de Europese Unie waarin de maximale uitstoot van voertuigen vastgelegd is. Naast dit uitstekende materieel werken wij met professionele medewerkers, die efficiënt en klantgericht werken. Zij hebben oog voor het vervoermiddel en de eventuele lading, maar nadrukkelijk ook voor de berijder en eventuele passagiers.

Van Eijck heeft een eigen afdeling Ontwikkeling & Onderhoud. Hier werken ontwikkelaars, carrosseriebouwers en monteurs. Deze afdeling ontwikkelt innovatieve verbeteringen, zoals de slimme, aangepaste laadvloer in onze pechhulp voertuigen. Het onderhoud aan ons materieel voeren wij in eigen huis uit op basis van alle geldende milieunormen.

Automatisering

Van Eijck beschikt over een intern ontwikkelt automatiseringsplatform voor de integrale uitvoering van haar hulpverleningen, genaamd VRS. Via een beveiligd klantenportaal is het daarnaast voor steeds meer klanten mogelijk om vrijwel real-time een dossier te volgen.

Het platform coördineert de digitale opdrachtverstrekking en afmelding, het aansturen van medewerkers en materieel, het registreren en loggen van informatie omtrent de dossiers, alsmede het veilig en AVG-proof verwerken van uitsluitend de benodigde gegevens die bij een hulpverlening benodigd zijn.

De TVM Awards worden mede mogelijk gemaakt door